Chirsbom Skrevet 18. januar 2022 Del Skrevet 18. januar 2022 Hei, Dama har et eldre mellomlags sett i bukse og overdel som hun ikke husker hvor hun fikk fra. Hun kaller det bare "blåull", men jeg lurer på om det er et syntetisk form for materiale. Kunne nesten kalt det stålul da det er ganske røft å ta på. Fargen er sterk blå i en mørk tone. Er det noen som vet hva dette kan være for noe? Lapper er klippet bort av en eller annen lur grunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 18. januar 2022 Del Skrevet 18. januar 2022 Jeg har et slikt sett - både mellomlags fleecejakke og bukse. Jakken har jeg klippet ermene av og den ble brukt når jeg padlet kajakk. Buksen har jeg enda og ble kjøpt på en båtutstyrsbutikk, bruker den på ekstra kalde dager. Jeg mener at merket er Helly hansen i serien Work Wear. Den typen bamsefleece er ikke så mye i bruk lenger. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+rayun Skrevet 18. januar 2022 Del Skrevet 18. januar 2022 Usikker på om dette er samme, men slo meg at det kunne være samme som jeg har. Bukse og jakke i noe jeg kaller bevernylon🤔 Uansett innside "krøllet" og utside glatt. Ganske tykk og ekstremt varm. Nederst på armen åpning til tommel. Mitt sett ble kjøpt i 1980 og brukes fortsatt på kalde dager i skauen. Ser slik ut: Utsiden av stoffet var glatt, nå er den ganske slitt og rufset. Pioner Anti-Freeze, og det stemmer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.