Espen A Skrevet 9. januar 2022 Skrevet 9. januar 2022 (endret) HeI Jeg trenger et skum-underlag som er minst 65 cm bredt og 195 langt. Helst ikke mer enn 1 cm tykt men kan også være 1,5 cm. Finnes det? PS: Jeg har sett flere liggeunderlag som er 60 cm brede, det er for smalt. Jeg ønsker heller ikke disse liggeunderlagene med «eggekartong-mønster» som jeg ser har blitt populære nå. Mvh Espen Endret 9. januar 2022 av Espen A Siter
Kjell Iver Skrevet 9. januar 2022 Skrevet 9. januar 2022 Har sett enkelte benytte sånn skumduk som benyttes under parkettgulv og kapper det i bredde med telt og benytte under hele teltgolvet, men dette tror jeg personlig lager mye søppel? Har du vurderte https://www.biltema.no/fritid/treningsutstyr/utholdenhetstrening/treningsmatte-2000031674 1.2 cm tykke og kan kobles sammen i ønsket dimensjon og evt tapes. Vet ikke vekta på den.. Siter
+TheSleepwalker Skrevet 9. januar 2022 Skrevet 9. januar 2022 Exped multimat og doublemat evazote er av den størrelsesordenen. Kan vel og bestille evazote fra extremtextil? Siter
+Marius Engelsen Skrevet 9. januar 2022 Skrevet 9. januar 2022 Du kan teipe sammen ønsket type til ønsket størrelse med dampsperreteip. Det holder som bare juling. Siter
Espen A Skrevet 10. januar 2022 Forfatter Skrevet 10. januar 2022 Takk for svar. Jeg har dessverre ikke funnet noe ennå. Siter
Heriks Skrevet 10. januar 2022 Skrevet 10. januar 2022 Som foreslått over: Exped Multimat duo? eller hvis du gjør et kompromiss på tykkelse og eggekartongmønster så har Exped flexmat LW lengden og bredden du er på jakt etter. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.