Mikael Angel Oh Skrevet 6. januar 2022 Skrevet 6. januar 2022 Hei! Noen som har lyst å telte å gå (topp)turer på Finse nå i helgen? Det kom mye snø i starten av uka, litt mer på fredag, og så sol å lite vind på lørdag og -10. Overskyet men ellers ganske likt på søndag. Frister veldig, og skipartneren min sviktet så skulle være hyggelig med fler folk. Jeg har ikke alt av skredutstyret mitt i Norge nå så det blir å holde seg på moderat helling isåfall. Kall pudder er digg uansett Booka flexbiljetter fra Oslo så er klar å dra hvis lysten faller på, eller så kan jeg spare dem til seinere i vinter. 2 Siter
Mikael Angel Oh Skrevet 6. januar 2022 Forfatter Skrevet 6. januar 2022 Værmeldingen endret litt så nå er det bare sol på lørdag men istedenfor -10 så er det -20. Blir litt vel kaldt trur jeg så sparer togbiljettene til seinere og nyter nysnøen og sola i Oslo isteden. Er forøvrig meldt cirka 1,2m snø på Finse neste uke... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.