Populært innlegg Martin HJ Skrevet 3. januar 2022 Populært innlegg Skrevet 3. januar 2022 (endret) Året 2021 bød på såmangt den, kan ikke klage på verken det ene eller det andre. Dog noe kunne vært bedre, men mye kunne vært mye verre også Turmessig ble det mengdemessig omtrent som året før, altså bra etter omstendighetene og evne. Skulle gjerne skrevet mer om det her inne, men har valgt å holde endel for meg selv og ikke fokusere så mye på å publisere for mye av alt. Redusere innholdet på sosiale medier og andre plattformer av totalen. Men noe har jeg valgt å publisere og da gjerne av de lengre turene, som jeg da også har med meg fotoutstyr som holder mål. Denne turen har vært publisert tidligere i Villmarksliv nr. 10/2021 for dem som har fått med dere det. Jeg legger ut en bilderapport her med litt tekst til hvert bilde for holde det enkelt. Vel bekomme og godt nytt år Vi starter turen i Setesdal Austhei med å padle oss innover i området Det dorges fra packraftene, noe som fungerte ypperlig. Over 20 ørret per pers totalt, det blir umulig å klage på det. Fin kvalitet i steikefisk størrelsen, rød og flott i kjøttet. Førstereisende i packraft for den firbente, null stress. Stopper og går i land ved alle strømførende innsnevringer i systemet og fisker, det lønner seg. Meget trivelig padling til tider Noen partier som det må jobbes med innimellom I enden av det ene vannsystemet Finfin leirplass og nydelig morgen En av mine eventyrere må ha seg et morgenbad for å vekke kropp og sinn Mange spennede vann og fiskemuligheter byr seg iløpet av turen Kveldsstunder som dette ble det mange av Middagen blir tilberedt ved en liten løk med litt løk Fiskeaction! Fast fisk Noen bæringer ble det også Og med det så var bilderapporten kommet til veis ende, håper det smakte visuelt og får deg til å glede deg til årets barmark sesong. Til lykke med 2022, alt blir bra Endret 3. januar 2022 av Martin HJ Vis rapporten i Turkartet Vis større kart 17 Siter
+Kristian V. Skrevet 3. januar 2022 Skrevet 3. januar 2022 Flott rapport og herlig god stemning i bildene! Merker det får meg til å lengte til vår og sommer! Ble og et nytt alternativ for kanotur på turlista her 1 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.