Espen A Skrevet 24. desember 2021 Skrevet 24. desember 2021 Jeg er på utkikk etter både et enkelt turtelt for 3-4 personer og et campingtelt for hele familien på 5. Jeg prøvde et såkalt «blackout bedroom» telt fra Coleman for litt siden. Det var helt fantastisk mørkt innvendig selv i direkte sollys. Jeg er ikke så veldig begeistra for teltene til Coleman utenom disse mørke innerteltene, men når jeg googler finner jeg INGEN andre som har lignende mørke innertelt. Finnes det noen? Siter
+bjaalean Skrevet 25. desember 2021 Skrevet 25. desember 2021 Sjekk ut feks Hilleberg’s telt produsert for militært bruk. Siter
RAS Skrevet 25. desember 2021 Skrevet 25. desember 2021 Der er ganske mange produsenter av slikt «luksus camping telte» og flere med mørke sovekabiner ute i Europa - uten at jeg husker merkene her og nu. Har selv ettersøkt tilsvarende, og litt kreativ googl’ing på tysk var løsningen for meg. Men ble Coleman likevel på meg til sist, men var mange gode konkurrenter til campingplassen! Siter
TimoS Skrevet 25. desember 2021 Skrevet 25. desember 2021 Google «blackout tent», det finnes i bøtter og lass. Vurderte lenge et fra Blacks ( https://www.blacks.co.uk/equipment/tents-camping/tents/blackout-tents/ ) selv, men hu som bestemmer mente vi burde kjøpe i norsk butikk. Siter
Espen A Skrevet 25. desember 2021 Forfatter Skrevet 25. desember 2021 Ja har sett en hel haug med produsenter som markedsfører mørke innertelt, men svært ofte er de ikke særlig mørke når sola skinner godt. Keg er på jakt etter «blackout»-varianten som stenger ut nesten alt sollys. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.