yardbird Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Når jeg går i fjellet, og det gjør jeg ofte, fisker jeg mye, og det blir en del ørret og harr i løpet av året. Etterhvert som jeg blir mer kjent i vassdragene og en bedre fisker (håper jeg) hender det at det slenger fisk som er såpass store at det det er mer aktuelt å filetere dem enn å legge dem hel i steikepanna eller røykeovnen. Jeg er ganske dårlig på filetering (var elendig i sløyd også ), men har trøstet meg med at jeg har for dårlig kniv - noe som er sant. Så derfor: Noen som sitter med gode tips om egnet kniv: type/merke etc? Siter
Dag Bladet Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Du må bruke mjukt knivblad for fleksibilitet. Filetkniv er en knivtype Siter
runegutt123 Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Firmaet Bjørn Zakariassen leverer filetkniver til stedets fiskeflåte. Ring og snakk, dem er kjempegreie. http://www.kystvarehuset.com/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.