Ferdafus Skrevet 9. desember 2021 Skrevet 9. desember 2021 Heisann! Jeg skal gå Norge på langs i vinter. På jakt etter rutebeskrivelser, GPX filer eller track log fra fjellfolk som har gått hele eller deler av ruta (på ski, vel og merke). Hadde vært spennende å sammenligne min planlagte rute med ruter fra de som allerede har gått. Takk for tipsene! 2 Siter
Simon Iversen Skrevet 12. januar 2022 Skrevet 12. januar 2022 (endret) Hei @Ferdafus, har du funnet noe? Jeg er også interessert i rutebeskrivelse av NPL-vinterturer. Endret 12. januar 2022 av Simon Iversen Siter
Kjell Iver Skrevet 12. januar 2022 Skrevet 12. januar 2022 Ferdafus skrev (På 9.12.2021 den 12.45): Heisann! Jeg skal gå Norge på langs i vinter. På jakt etter rutebeskrivelser, GPX filer eller track log fra fjellfolk som har gått hele eller deler av ruta (på ski, vel og merke). Hadde vært spennende å sammenligne min planlagte rute med ruter fra de som allerede har gått. Takk for tipsene! Ekspander Var det deg vi så på Norge i dag? Bra plan.. Ragnar, som drev fjellforum før gikk vinterrute - https://breogfjellsport.com/npl/ruta/pagesd41c.html?pageID=50 Mye har skjedd siden den gangen, men er en del info der som enda er relevant vil jeg tro. 2 Siter
Ferdafus Skrevet 13. januar 2022 Forfatter Skrevet 13. januar 2022 Simon Iversen skrev (På 12.1.2022 den 21.26): Hei @Ferdafus, har du funnet noe? Jeg er også interessert i rutebeskrivelse av NPL-vinterturer. Ekspander Neilpitts.com - der finner du ruta i sin helhet. De skal publisere GPX filene til ruta når de er ferdige med NPL👍 1 Siter
Simon Iversen Skrevet 13. januar 2022 Skrevet 13. januar 2022 (endret) Ferdafus skrev (På 13.1.2022 den 7.52): Neilpitts.com - der finner du ruta i sin helhet. De skal publisere GPX filene til ruta når de er ferdige med NPL👍 Ekspander Tusen takk😀 Mye informasjon under https://breogfjellsport.com/npl/ruta/pagesd41c.html?pageID=50 også, så takker for det @Kjell Iver Endret 13. januar 2022 av Simon Iversen 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.