Ultra_Vossing Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Har ein hæl som ikkje like Alfa skisko, trur den stive plast hælkappa som ligg utanpå skoa har litt av skylde. E da andre som har samma problem og kanskje har ein løysning ? Har tenkt på å prøva med varmpistol. Bytta sko e uaktuelt sidan eg skal bruka Xplore binding. Siter
Anders_G Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 Prøv med gnagsårsokk, det har hjulpet meg veldig. Siter
Ultra_Vossing Skrevet 2. desember 2021 Forfatter Skrevet 2. desember 2021 Har tenkt på da, har eit par alfa skarvet advance som eg brukte i vinter. Dei var vonde uansett om eg teipa med tensoplast og prøvde med tilpassing av plastkappa. Men tenke at eg kan gi gnagsårsokk eit forsøk. Siter
+bjaalean Skrevet 3. desember 2021 Skrevet 3. desember 2021 Ultra_Vossing skrev (4 timer siden): Har tenkt på da, har eit par alfa skarvet advance som eg brukte i vinter. Dei var vonde uansett om eg teipa med tensoplast og prøvde med tilpassing av plastkappa. Men tenke at eg kan gi gnagsårsokk eit forsøk. Har samme skoen og problemet som deg. Hadde en tur forrige helg for å gi skoa en siste sjangse før de røyk på Finn , så tapet igjen hælen med sportstape med godt resultat. Så blir å slite med tape og skarvet-skoa en god stund til Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.