TheFlorux Skrevet 26. november 2021 Skrevet 26. november 2021 Hei, Oppdaget i siste liten at det er salg på alt av fjellsko på Oslo Sportslager (og andre steder). Er på jakt etter tverrstive topptursko til å bruke for utendørs klatring type Store Skagastølstind, Austanbotntindene etc der turstøvler blir for myke. Jeg skal ikke ut og klatre de aller kaldeste dagene midtvinters, og har ingen ambisjoner om 5000m+ turer, så de råeste skoene til La Sportiva har jeg nok liten bruk for, men bortsett fra det vil jeg heller investere 5-6.000 i et par skikkelig gode sko for bena enn å kaste bort 2-3.000. Har sett på Scarpa Ribelle Lite HD for semi-automatic stegjern step-in bak, og også La Sportiva G5 Alpin klatrestøvel full-automatisk med stepin foran og bak. Trenger en sko med bred lest, og høy kvalitet. Spørsmålet er om jeg trenger full-automatisk med stepin både foran og bak, eller bare bak? Noen anbefalinger? All hjelp mottas med tusen takk! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.