thomas christensen Skrevet 15. oktober 2021 Skrevet 15. oktober 2021 Jeg tenkte å gå retning Krækkja fra Finse stasjon til uka. Over Finsevatnet er det tilsynelatende en bru, men er den der hele året? Jeg kan ikke si jeg har sett denne type "strek" på kartet før. Fant ikke noe på tegnforklaring heller. Noen som vet om jeg kommer meg over? Siter
haugoy Skrevet 15. oktober 2021 Pålogget Skrevet 15. oktober 2021 Det er en betongdemning, så der kommer kommer du alltid over. 1 Siter
thomas christensen Skrevet 15. oktober 2021 Forfatter Skrevet 15. oktober 2021 haugoy skrev (1 minutt siden): Det er en betongdemning, så der kommer kommer du alltid over. Gull! Takk! Siter
ArveS Skrevet 15. oktober 2021 Skrevet 15. oktober 2021 Det er noen elver til som skal krysses - ville sjekket m Finsehytta / DNT om broer ligger ute. Siter
thomas christensen Skrevet 16. oktober 2021 Forfatter Skrevet 16. oktober 2021 ArveS skrev (9 timer siden): Det er noen elver til som skal krysses - ville sjekket m Finsehytta / DNT om broer ligger ute. Bra du sier fra, skal høre med DNT. Siter
+Krankman Skrevet 16. oktober 2021 Skrevet 16. oktober 2021 Google Maps både kart og flyfoto er et kjekt tilleggsredskap til å sjekke ut ruter og veivalg. Der kan man også se feks demninger. Men man kan jo ikke se om broer ligger ute om høsten/vinteren... Siter
thomas christensen Skrevet 16. oktober 2021 Forfatter Skrevet 16. oktober 2021 (endret) SnorreL skrev (6 timer siden): Google Maps både kart og flyfoto er et kjekt tilleggsredskap til å sjekke ut ruter og veivalg. Der kan man også se feks demninger. Men man kan jo ikke se om broer ligger ute om høsten/vinteren... Jeg har vært på DNT i Storgt. i dag, vi gikk over nevnte rute med tanke på bruer. Det er tilfeldig at jeg begynte å tenke på dette, fikk nyhetsmail fra DNT hvor de skrev om sommerbruer som er tatt inn nå. Ruta Finse - Krækkja har en del sommerbruer som alle er tatt inn. Vi fant ut at det kan være et bedre utgangspunkt å gå fra Ustaoset i stedet. Der er ikke bruer noe issue. Flyfoto er ikke dumt, selv om det ikke er oppdaterte foto, som du er inne på. På DNT-kartet fra Nordeca står det om det er sommerbruer eller helårsbruer. Stor takk til @ArveS som gjorde meg oppmerksom på at det var flere steder hvor fraværet av bruer kunne bli et problem! Endret 16. oktober 2021 av thomas christensen 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.