+Myriameter Skrevet 11. oktober 2021 Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Litt på siden kanskje, men fant ingen bedre emneknagg å henge dette på. For drøye ti års tid tilbake, hadde jeg stor glede av vandrestav av stedegne materialer(helst tilvirket før jeg gikk inn i nasjonalparker og slikt da). Og så ble det litt humor underveis, når jeg etter noen mil kunne sjekke hvilke sveis den hadde fått. Her par eksemplarer fra Jotunheimen og Rondane...midtskill og sidesveis. Prøvde meg på en for to år siden i Reinheim, men ble ikke så sveisen. Ellers er det mest metallstaver for tiden. Artig om andre har lignende turstokker å legge ut eksempel på her, bearbeidet av stein og fjell. Endret 11. oktober 2021 av Myriameter 1 2 Siter
Skogens Stønn Skrevet 11. oktober 2021 Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Aha! Nå skjønner jeg hvordan jeg skal bli kvitt månen som har oppstått øverst på hodet mitt de siste tiårene. Er litt usikker på hvordan jeg skal få bært ryggsekken da... Endret 11. oktober 2021 av Skogens Stønn 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.