Kjell Iver Skrevet 29. september 2021 Skrevet 29. september 2021 @Aleksander Gamme jobber med en ny nett og app løsning for utleie eller utlån av utstyr. Nettsiden/appen er under utvikling, men når jeg ble spurt om de kunne få reklamere her hos oss er svaret selvsagt ja - gratis i et år. Det har jo blitt slik at store aktører tar mye av dette markedet - her i Norge er Finn størst, og at nye konkurrenter prøver seg i dette markedet er bare kjempebra. Det skal bli spennende å følge dette videre. Lykke til. https://www.pinsj.no/ 8 Siter
Flyalf Skrevet 1. september 2022 Skrevet 1. september 2022 Hei, Er det noen nå som har benyttet denne delingstjensten for turutstyr? Siter
Chirsbom Skrevet 28. oktober 2022 Skrevet 28. oktober 2022 Meldte meg inn denne uken. LIker tanken veldig godt, men finner lite av interesse for det jeg vil leie akkurat nå. Bor i hovedstaden, så burde være mulighet for at det er turglade folk i nærheten. Hørte om Pinsj via Utelivspodden. Burde kanskje markedsføres mer? Nå unngår jeg både insta og tiktok, så mulig jeg bare ikke har fått det med meg. 1 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.