andersno Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Bare en liten stemningsrapport fra i dag morges. Eneste malurt i begeret er at jeg neppe rekker å fjerne påskeklisteret fra skiene før snøen er borte igjen. Siter
Radiowave Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Vel, med tanke på regnet som kom idag og de flotte plussgradene skal du være kjapp med klisterfjerneren! Siter
gi Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Det gjelder å ha utstyret klart Aketur m/ sønnen på søndag, en time på langrennski under glimrende forhold etter jobb mandag, og så var det bare å hente fram sykkel og regntøy igjen Siter
andersno Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 Radiowave skrev: Sitat Vel, med tanke på regnet som kom idag og de flotte plussgradene skal du være kjapp med klisterfjerneren! Rakk å fjerne klisteret, men skituren rakk jeg ikke Nå er det beksvart ute igjen, og frykter at snøen smelter så høyt oppover i fjellet at det ikke hjelper å kjøre etter snøen i jula. Siter
HVA Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Samme forhold her. Rakk ikke å ta fram kamera før snøen var skylla vekk.... Hvordan skal det bli med oss i vinter Siter
guskur Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Savner snøen ja... Tenker alternativt i stedenfor. Årets romjulstur går med kano..... Har padla mer i desmber i år enn jeg har gjort hele året tilsammen. Litt spesielt, men skitt au.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.