+Marius Engelsen Skrevet 12. september 2021 Skrevet 12. september 2021 @Bjellesau, hvilket telt er det, så ut som ett kjekt telt. Siter
+Bjellesau Skrevet 12. september 2021 Skrevet 12. september 2021 Marius Engelsen skrev (1 time siden): @Bjellesau, hvilket telt er det, så ut som ett kjekt telt. Ja, det er ganske kjekt. Jeg byttet ut Helsport ringstind superlight 2 med dette: Vaude seamless 1-2. Har brukt det en sesong nå. Vurderte Hilleberg Niak, men ble fristet av muligheten til å slå opp teltet med yttertelt og innertelt sammen, eller velge om man bare vil slå opp innertelt som er 50/50 stoff og mesh. Vekt: 1590. Siter
Fenrisfrøya Skrevet 12. september 2021 Skrevet 12. september 2021 Bjellesau skrev (1 time siden): Ja, det er ganske kjekt. Jeg byttet ut Helsport ringstind superlight 2 med dette: Vaude seamless 1-2. Har brukt det en sesong nå. Vurderte Hilleberg Niak, men ble fristet av muligheten til å slå opp teltet med yttertelt og innertelt sammen, eller velge om man bare vil slå opp innertelt som er 50/50 stoff og mesh. Vekt: 1590. Finnes dette vaude telt i 2 versjoner? En ultralett og en ikke? Siter
+Bjellesau Skrevet 12. september 2021 Skrevet 12. september 2021 Fenrisfrøya skrev (47 minutter siden): Finnes dette vaude telt i 2 versjoner? En ultralett og en ikke? De hadde en eldre modell med navnet seamless 1-2 ul. Dette er amerikansk oppsett med reising av innertelt først, for så å legge over ytterduken. Vekt: 1,4 kg. På dette er innerteltet utelukkende mesh. Mitt telt er nok den nye utgaven med litt ekstra vekt: 1590. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.