Ellefjell Skrevet 14. september 2021 Skrevet 14. september 2021 Hei dere. Er det lov å krysse grensen underjordisk? Stordalgrotten er jo i grensetraktene til Sverige. Hva syns dere å arransjere fellestur i regi av DNT dit? Siter
Skogens Stønn Skrevet 14. september 2021 Skrevet 14. september 2021 Kanskje det er et smutthull i forskriftene - bokstavelig talt... Siter
Skogens Stønn Skrevet 14. september 2021 Skrevet 14. september 2021 (endret) Det minner meg litt om Ubåtkapteinen med Harald Heide Steen jr. "Vi kan jo ikke se den grensen under vann" Endret 14. september 2021 av Skogens Stønn 3 Siter
Ellefjell Skrevet 14. september 2021 Forfatter Skrevet 14. september 2021 Skogens Stønn skrev (På 14.9.2021 den 18.27): Kanskje det er et smutthull i forskriftene - bokstavelig talt... Ekspander Kanskje kanskje, men her er svaret fra politet jeg fikk da: jeg spurte Politet i Troms/Finnmark for en stund siden: "Hei, Da har jeg fått svar fra Storskog: All passering av grenser skal foregå over godkjente grensepasseringsoverganger. Å benytte seg av andre grenseoverganger kan medføre bot. Jeg forstår at dette ikke var svaret du håpet på, men slik er dessverre reglene for øyeblikket. Mvh Eirin" Tror du jeg skal spørre dem igjen for morro skyld? Siter
Omnilite Skrevet 15. september 2021 Skrevet 15. september 2021 Ellefjell skrev (På 14.9.2021 den 18.33): Tror du jeg skal spørre dem igjen for morro skyld? Ekspander Reglene er vel ikke forandret, så svaret bør bli likt.. Spørsmål og svar psykologi kan være en underlig greie.. Spørre på nytt om en ikke liker svaret. Eller la være å spørre om en risikerer å ikke like svaret. Siter
RobertK Skrevet 15. september 2021 Skrevet 15. september 2021 Ellefjell skrev (På 14.9.2021 den 17.47): Hei dere. Er det lov å krysse grensen underjordisk? Stordalgrotten er jo i grensetraktene til Sverige. Hva syns dere å arransjere fellestur i regi av DNT dit? Ekspander Det synes jeg er kjempebra. Flott turområde og Stordalsgrotta er en opplevelse. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.