+Krankman Skrevet 18. februar 2022 Skrevet 18. februar 2022 (endret) Esten Aleksander skrev (På 18.2.2022 den 20.30): Du vet sikkert om det allerede, men vil likevel tipse om at du får snøanker til 50% rabatt hos Helsport nå https://www.helsport.com/no/telt-og-tarp/tilbehor/pegs-snow-anchor-piranha-6pcs/ Ekspander Vært fastpris der med den rabatten hvertfall to år. Godt kjøp uansett. 👍 Endret 18. februar 2022 av SnorreL 1 Siter
Sokido Skrevet 18. februar 2022 Skrevet 18. februar 2022 Esten Aleksander skrev (På 18.2.2022 den 20.30): Du vet sikkert om det allerede, men vil likevel tipse om at du får snøanker til 50% rabatt hos Helsport nå https://www.helsport.com/no/telt-og-tarp/tilbehor/pegs-snow-anchor-piranha-6pcs/ Ekspander Tusen takk, var ikke klar over det. Skal sjekke det ut 🙌 1 Siter
Sokido Skrevet 21. februar 2022 Skrevet 21. februar 2022 Hei, hvis dere skulle valgt mellom å kjøpe 6 snøanker eller 6 snøplugger, hva ville dere valgt og hvorfor? I helga fikk jeg testet kun med 9 snøplugger ski og staver i løssnø/pudder, og måtte bruke plugger på tvers flere steder for at de skulle holde. Synes dette funket bra..og begynte å revurdere kjøp av snøanker.. da jeg har lest et sted at snøanker har lettere å bli ødelagt, noen med samme erfaring? Siter
+Espen Ørud Skrevet 22. februar 2022 Skrevet 22. februar 2022 Sokido skrev (På 17.2.2022 den 7.23): Hei, Esten, håper det er greit at jeg spør her...😅 Slo opp teltet i stua i går, og det så heldigvis ubrukt ut. Hvor mange snøplugger bør man ta med seg? Det var 14 barduner og 13 hull til å sette plugger i...Det blir jo en del vekt å ta med seg... Kommer til å bruke ski og staver i tillegg. I front og i bakenden er det veldig mange, er det vanlig å slå de sammen på en måte og feste i en plugg? Tenker at barduner ved stangkanaler og over ventiler og noen i endene er en selvfølge. Hvis noen har bilder av hvordan de har festet teltet så ser jeg gjerne på de Skjønner også at jo flere festepunkter man har jo sikrere blir det... Men det er kanskje ikke nødvendig å bruke 27 plugger ved bare litt vind og snøfall? Ekspander Vi har med mange snøplugger til bardunene, men slår gjerne sammen noen son skal i samme retning... Har du for få plugger kan du alltids skaffe noen underveis...: 3 Siter
Sokido Skrevet 23. februar 2022 Skrevet 23. februar 2022 Espen Ørud skrev (På 22.2.2022 den 20.19): Vi har med mange snøplugger til bardunene, men slår gjerne sammen noen son skal i samme retning... Har du for få plugger kan du alltids skaffe noen underveis...: Ekspander Hahaha fantastisk!! Ja det meste kan nok brukes 😅 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.