Ragnhild Elisabeth Skrevet 4. september 2021 Skrevet 4. september 2021 Hei! jeg har akkurat fått mine nye Crispi Briksdal i posten. Jeg bruker normalt Str 39, men disse er i 40. Jeg har nå god plass i tåa, men de kjennes gode ut og de kipper ikke. Men må prøve med sokker også. De kjennes veldig luftige ut foran, men det er kanskje sånn det bør være? Siter
Vandrefalken Skrevet 4. september 2021 Skrevet 4. september 2021 (endret) Dersom lengre turer, ja, beina blir større av å gå. Og dersom til bruk på kaldere årstider, jepp. 😊 Så lenge de er komfortable å gå med ser jeg ikke noe problem, å gå en størrelse opp er ikke unormalt på fjellsko, så lenge de er komfortabelt. 😊 Endret 4. september 2021 av Vandrefalken 1 Siter
Ragnhild Elisabeth Skrevet 4. september 2021 Forfatter Skrevet 4. september 2021 Tusen takk for svar🤗 Jeg har aldri hatt fjellsko før så bra med gode tips! Siter
Ragnhild Elisabeth Skrevet 4. september 2021 Forfatter Skrevet 4. september 2021 Vandrefalken skrev (På 4.9.2021 den 17.29): Dersom lengre turer, ja, beina blir større av å gå. Og dersom til bruk på kaldere årstider, jepp. 😊 Så lenge de er komfortable å gå med ser jeg ikke noe problem, å gå en størrelse opp er ikke unormalt på fjellsko, så lenge de er komfortabelt. 😊 Ekspander Tusen takk for svar🙏🏻🤗 Har aldri hatt fjellsko før så bra med gode tips 1 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 4. september 2021 Skrevet 4. september 2021 De må være stor nok til at tærne ikke hamrer mot skotuppen når du går bratt ned 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.