Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angivelig skal disse ha bygget seg solide den siste tiden.

Noen som har vært der(i det siste)? Noen som kan si noe generelt om anmarsjen - hvor er det enklest å gå fra etc?

Annonse
Skrevet

Ifølge Rjukan Fjellsportgruppes hjemmesider (som for øyeblikket ikke er tilgjengelige) så er Gaustatoppfossene de eneste klatrebare på Rjukan. Det endrer seg kanskje i løpet av helgen.

Skrevet

20 minutters anmarsj fikk jeg opplyst fra Rjukan Hyttebyer, vet ikke fra hvor men regner med lettest adkomst. Skulle dit forrige helg men ble litt i minste laget med alternativer å reise for, dessuten var det 7 taulag i sving der (en rute pr. talulag :roll: ).

Skrevet

Du kjører opp veien mot Gaustadtoppen. Anmarsjen går på en ubrøytet grus/kjerrevei som tar av til høyre omtrent på tregrensen. Kjerreveien er helt sikkert merket på kartet. Du følger denne til du ser isen.

Skrevet

Du kjører opp til krysset som går til skisenteret, og fortsetter rett frem til bom. Gå langs veien et stykke og ta av til høyre . I store trekk følger du kraftledningene. Koordinater for Gaustatoppfossene er : 482701 6636707 sier føreren.

Jeg tror 20 min . er altfor lite desverre . Tror 45-60 min. er mer realistisk , avhengig av forholdene.

Ta med ski eller truger. Her skal det ligge oppdateringer om forhold.

http://www.iceclimbrjukan.com/index.php?action=page&article=2021659431&node=519

Skrevet

Kan melde at fossene er fine.

Så lenge det ikke kommer mye mer snø er det unødvendig med truger/ski. Det er tråkket sti på vindblåst og hardpakket snø.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.