Dave_12 Skrevet 17. august 2021 Skrevet 17. august 2021 Spørsmål til dere som går på fjellvann fisk. Hva er din favoritt sluk til ørret , røye ? Siter
Aurejeger Skrevet 17. august 2021 Skrevet 17. august 2021 (endret) Uten tvil Toby 7 og 12 gram. Blank på overskya dager og kobber på soldager. Ikke noen annen sluk har jeg tatt i nærheten av like mye sjøørret, ørret og røye på. Endret 17. august 2021 av Aurejeger Siter
Fenrisfrøya Skrevet 17. august 2021 Skrevet 17. august 2021 Blank m røde/ blå prikker, kobber og rød, svart m gule prikker, alle i 10-12 gram sølvkroken spesial sluker. Får jeg ikke fjellørret på disse, går jeg over til mark og fyrer bål:) 1 Siter
chatmaster Skrevet 17. august 2021 Skrevet 17. august 2021 Aura Flake 12 grams kobber og rød. ❤️ Siter
Kristian V. Skrevet 18. august 2021 Skrevet 18. august 2021 Remen Møreungen kobber/gr/rød uten tvil... Med Møreungen Chili kobber/rød, Møreungen Nordlys gul/sølv og Nordlys rød/kobber på neste plassene... Siter
krokavatnet Skrevet 20. august 2021 Skrevet 20. august 2021 Mepps str 3, koparfarga med raude prikkar. Alternativt same type i svart med neongrøne prikkar. Siter
+sneakyowl Skrevet 20. august 2021 Skrevet 20. august 2021 Ikke at jeg har så stort erfaringsgrunnlag, men dette er i hvert fall de eneste jeg har fått ørret på i år Sølvkroken Aura Classic (C/D) https://www.skittfiske.no/solvkroken/107948/sølvkroken-aura-classic-7g-c-d-kjøp-8-sluker-få-en-gratis-slukboks Sølvkroken Aura Flake (F/FL/S) https://www.skittfiske.no/solvkroken/118040/sølvkroken-aura-flake-g-fl-s-7g-kjøp-8-sluker-få-en-gratis-slukboks Siter
borgern Skrevet 20. august 2021 Skrevet 20. august 2021 Bruker ofte Møresild i kobber og rød eller gull og rød. Andre jeg bruker jvenlig er Aura Flake, Lillauren Spesial. For røye har jeg et par sluker med kraft rød/orange farge. Hørt en del bra om Abu Jazz men ikke testet den selv enda. Ellers må jeg si at jeg som regel får flest fisk med dupp og mark. Det skyldes nok at antall timer fiske med det er høyere enn med sluk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.