Skrotnissen Skrevet 16. august 2021 Skrevet 16. august 2021 Hei, jeg har klart å miste min Schnozzel og er ikke interessert i å kjøpe en ny til 400-500 kr. Jeg syns det er overpriset. Er det noen av dere som har et alternativ til hvordan blåse opp liggeunderlaget når det ikke er innebygd pumpe? Vurderte å forsøke å lage noe selv men er ikke veldig handy akkurat Siter
Kjell Iver Skrevet 16. august 2021 Skrevet 16. august 2021 De selger noen greie batteridrevne luftvifter på europris - kjekt til annet også - gummibåter osv.. Siter
northern_fov Skrevet 16. august 2021 Skrevet 16. august 2021 Skrotnissen skrev (På 16.8.2021 den 17.26): Hei, jeg har klart å miste min Schnozzel og er ikke interessert i å kjøpe en ny til 400-500 kr. Jeg syns det er overpriset. Er det noen av dere som har et alternativ til hvordan blåse opp liggeunderlaget når det ikke er innebygd pumpe? Vurderte å forsøke å lage noe selv men er ikke veldig handy akkurat Ekspander Uten å ha tenkt på dette mer enn 2 sekunder: Kjenner du noen med en 3D printer som kan printe ut en tut? Så kan du jo forsøke å lime den på en plastpose eller pakkpose. Antar det siste alternativet der er det mest solide. Hvis du syr noe selv kan jeg anbefale løsningen til Sea to Summit som er overlegen alt annet. Siter
thomachine Skrevet 17. august 2021 Skrevet 17. august 2021 northern_fov skrev (På 16.8.2021 den 20.47): Uten å ha tenkt på dette mer enn 2 sekunder: Kjenner du noen med en 3D printer som kan printe ut en tut? Så kan du jo forsøke å lime den på en plastpose eller pakkpose. Antar det siste alternativet der er det mest solide. Hvis du syr noe selv kan jeg anbefale løsningen til Sea to Summit som er overlegen alt annet. Ekspander Hvordan synes du Sea to Summit løsningen er bedre? Det gikk fortere med Exped sin snozzle enn STS løsningen som fulgte med mitt Etherlight insulated. Tror XXL har en variant ifra Nemo som jeg tror er litt rimeligere enn Exped sin. Har ikke testet den, så vet ikke hvordan den er i forhold til orginalen. Siter
northern_fov Skrevet 17. august 2021 Skrevet 17. august 2021 thomachine skrev (På 17.8.2021 den 7.31): Hvordan synes du Sea to Summit løsningen er bedre? Det gikk fortere med Exped sin snozzle enn STS løsningen som fulgte med mitt Etherlight insulated. Tror XXL har en variant ifra Nemo som jeg tror er litt rimeligere enn Exped sin. Har ikke testet den, så vet ikke hvordan den er i forhold til orginalen. Ekspander Jeg får mer luft inn i posen på hvert utpust og mer av lufta blir igjen i posen før jeg får rullet sammen Siter
thomachine Skrevet 17. august 2021 Skrevet 17. august 2021 northern_fov skrev (På 17.8.2021 den 7.51): Jeg får mer luft inn i posen på hvert utpust og mer av lufta blir igjen i posen før jeg får rullet sammen Ekspander Ok. Da har nok jeg litt dårligere blåseteknikk på Sea to summit sin. Men på Exped sin så blåser jeg ikke. Jeg åpner toppen, og drar den fort opp og ned ett par ganger. Så er den nesten full. Da går det så fort at om jeg må fylle den 4 eller 5 ganger spiller ikke noe rolle. Siter
+Espen Ørud Skrevet 17. august 2021 Skrevet 17. august 2021 https://www.biltema.no/fritid/friluftsliv-og-camping/luftmadrasser/elektrisk-oppladbar-luftpumpe-2000038430 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.