DROMEDILLA Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 (endret) Jeg har et par exped liggeunderlag til meg og min samboer (LW). Jeg kunne tenkt meg et chair kit til underlagene, men syns 1000-1500 kroner er en drøy pris for kittet. Jeg betalte det samme for underlagene pr. stk på tilbud . Finnes det rimeligere chair kit som passer sammen med exped sine underlag? Trenger ikke å være originale. Hadde vært kjekt med litt ryggstøtte når man sitter inne i teltet. Endret 11. august 2021 av DROMEDILLA Siter
Jørn Mathisen Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Jeg trives godt med Sea To Summit - air chair. Kan bli problemer om underlaget er veldig tykt. Ser for meg at den lomma den skal inn i kan bli trang med ekstra tykke underlag men den passer i bredden og lengden spiller ingen rolle. 1 Siter
hleth Skrevet 12. august 2021 Skrevet 12. august 2021 Therm-a-rest Trekker chair sine funker med Exped. Kjøp str. 25 til wide underlag https://www.hektapatur.no/therm-a-rest-trekker-chair-25 1 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.