Populært innlegg +hildis Skrevet 11. august 2021 Populært innlegg Skrevet 11. august 2021 Tenk å ha sånn flaks at man har fri akkurat de dagene det er sommervarme på Sørøya. Tok ferge til Hasvik torsdag, og første natt ble ved Hafsfjordvannet. Andre natt ved Steinvatnet, og siste natt ved Nyvatna. Ingen bitevillig fisk. Jeg hadde aldri trodd at det var på Sørøya jeg skulle verdsette muligheten til å ta av ytterteltet, og kunne slumre videre i innerteltet. 20 Grader, litt vind og lite innsekt gjorde dette til en tur jeg aldri glemmer. Mest sannsynlig er det første og siste gang jeg er på Sørøya akkurat de få dagene som kan kalles sommer😉 17 Siter
Bjellesau Skrevet 12. august 2021 Skrevet 12. august 2021 Ser fantastisk ut..... Av og til er det en fordel med telt en kan ta av ytterduken. Siter
Ellefjell Skrevet 20. august 2021 Skrevet 20. august 2021 hildis skrev (På 11.8.2021 den 2.19): Tenk å ha sånn flaks at man har fri akkurat de dagene det er sommervarme på Sørøya. Tok ferge til Hasvik torsdag, og første natt ble ved Hafsfjordvannet. Andre natt ved Steinvatnet, og siste natt ved Nyvatna. Ingen bitevillig fisk. Jeg hadde aldri trodd at det var på Sørøya jeg skulle verdsette muligheten til å ta av ytterteltet, og kunne slumre videre i innerteltet. 20 Grader, litt vind og lite innsekt gjorde dette til en tur jeg aldri glemmer. Mest sannsynlig er det første og siste gang jeg er på Sørøya akkurat de få dagene som kan kalles sommer😉 sååå fantastisk... Sørøya har også funnet MITT hjerte Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.