HugoK Skrevet 8. august 2021 Skrevet 8. august 2021 Hei. Jeg fant en sovepose jeg har hatt siden slutten av nittitallet, men knapt nok brukt. Den heter Ajungilak Tyin 200 og er lagd med fiberisolasjon. Kjenner noen til komfortgrenser etc på denne posen? Siter
Kjell Iver Skrevet 9. august 2021 Skrevet 9. august 2021 Hugo Tønnesen Kystvåg skrev (8 timer siden): Kjenner noen til komfortgrenser etc på denne posen? Det er en god klassisk vinterpose. Har komfort temp til vanlige norske vintertemperaturer og man er alltid trygg om man har en slik pose er min erfaring. Om den er fra 90 tallet betyr ikke så mye om den er lagret luftig og ikke nedstappet. Kan eventuelt leveres til rens. 200 er lengden. Tyin kom vel med forskjellige glidelåslengder - het ikke den med kort glidelås Tyin Arctic? Det kom også en versjon som heter Denali. Den var et monstrum av en pose på alle måter. 1 Siter
HugoK Skrevet 9. august 2021 Forfatter Skrevet 9. august 2021 Takk for info. Den ser ut til å være varm ja. Den har snøring rundt skuldrene i tillegg til snøring rundt i hetta. Siter
+Nubben Skrevet 9. august 2021 Skrevet 9. august 2021 Hei. Posen du beskriver hadde jeg i mange år. Jeg har sovet komfortabelt vinterstid ned til -10/-15 grader i telt og gapahuk med den. Hvordan den føles kommer an på underlag og hvor kald/varm man selv er, men det er ihvertfall min erfaring. Lukking over skuldrene gav en ekstra hjelp når det ble veldig kaldt. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.