Populært innlegg Norwegian_tarzan Skrevet 27. juli 2021 Populært innlegg Skrevet 27. juli 2021 (endret) Jeg og en kompis gikk Norge på tvers i fjor sommer, en helt utrolig bra tur. 26 dager, 670 km. Vi både gikk og padlet packraft. Vi gikk da fra riksgrensen til Sverige, og kom ut med Hellesøy like nord for Bergen. Altså hvor Norge er på sitt bredeste. Det var en fantastisk tur som absolutt anbefales, så om noen ønsker råd eller tips så er det bare å spørre 😊😊😊 La ut en liten film fra turen på YouTube om noen ønsker å sjekke den ut. Endret 27. juli 2021 av Norwegian_tarzan Adding more tags 10 2 Siter
+Blindgjenger Skrevet 29. juli 2021 Skrevet 29. juli 2021 "...i villmarken, hvor det er bjørn og jegere og streifulv - og spurv." Godt observert Flott film og god stemning - takk for turen! 1 Siter
fjellrypa Skrevet 6. august 2021 Skrevet 6. august 2021 Gøy! Jeg gikk Norge på tvers på tre-fire dager, ved Okstindan. En helt annen tur, langtur er kulere. Siter
Norwegian_tarzan Skrevet 6. august 2021 Forfatter Skrevet 6. august 2021 fjellrypa skrev (På 6.8.2021 den 9.34): Gøy! Jeg gikk Norge på tvers på tre-fire dager, ved Okstindan. En helt annen tur, langtur er kulere. Ekspander Langtur er veldig kjekt ja, men kjekt med turer på 3-4 dager og. Har du ruten du gikk? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.