fjellræv Skrevet 19. juli 2021 Pålogget Skrevet 19. juli 2021 Fikk med en dagstursekk på trollhetta sekken jeg kjøpte av bergans, men nå når jeg kommer hjem klarer jeg ikke å finne ut hvordan jeg får festa skulderstroppene på den dagstursekken slik at jeg får ha den på ryggen. Skulle innom XXL idag å høre med de om hvordan jeg fiksa det, men rakk det ikke desverre. sekken Siter
Vandrefalken Skrevet 19. juli 2021 Skrevet 19. juli 2021 Ut i fra bildene, ligger de bak i ryggen der, og nedre del av skulderreimene festes i de nederste festene som brukes når den henges på storsekk? 1 Siter
Vandrefalken Skrevet 19. juli 2021 Skrevet 19. juli 2021 Ser bare for meg at det er nokså rett frem, uten at jeg klarer å se nøyaktig hvordan skulderreimene ser ut, wå må det være et hull på dem som de to nederste festepunkene skal inn i? 😅 1 Siter
fjellræv Skrevet 19. juli 2021 Pålogget Forfatter Skrevet 19. juli 2021 Ja, tror jeg fant det ut nå På bildet ser du festepunktene jeg har. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.