+ketilring Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 Må vel kanskje utsettes litt. T-skjorte og kortbukseværet lar vente på seg. 🥶 2 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 Sikkert lurt! Minner litt om turen min i 2013 det der. Da måtte jeg måke snø av teltet der inne. 1 Siter
Kjell Iver Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 Tror det der punktet Børgefjell er noe upresist? Ser jo ikke så aller verst ut ellers ved jengelen.. Litt regn gir jo bare bra fiske 1 Siter
+ketilring Skrevet 18. juli 2021 Forfatter Skrevet 18. juli 2021 Kjell Iver skrev (56 minutter siden): Tror det der punktet Børgefjell er noe upresist? Ser jo ikke så aller verst ut ellers ved jengelen.. Litt regn gir jo bare bra fiske Ja, dette er vel oppe i Store Børgefjellet et sted. Jeg hadde tenkt å utforske steder jeg ikke har vært tidligere — opp Sapmandalen og videre til Sipmekene, Jetnamsvatnet og Saksenvatnet. Men jeg har mulighet til å vente til litt uti august for å se om godværet kommer. 😎 Hvis ikke er jo alltid Jengelvassdraget og Litle Kjukkelvatnet et godt alternativ. 1 Siter
Kjell Iver Skrevet 18. juli 2021 Skrevet 18. juli 2021 ketilring skrev (51 minutter siden): Hvis ikke er jo alltid Jengelvassdraget og Litle Kjukkelvatnet et godt alternativ. Absolutt. Jeg må bare si - med referanse til det som skjer i europa nå så er ikke de regnmengdene som er hos oss mye, men det var svært store regnskyll som kom for en ukes tid der inne. Jeg har ikke opplevd slike regnskyll på lang tid. Ikke på somrene i hvertfall. Etter lange perioder med tørrvær der bakken er hard klarer ikke bakken å ta opp vatnet, så det er egentlig håpløst å være i telt under slike forhold. Det var veldig lokalt også, så Børgefjell er nok uansett best når værmeldingene er OK. 1 Siter
Larsaholt Skrevet 19. juli 2021 Skrevet 19. juli 2021 Jeg drar oppover i dag og har satt av drøye 2 uker. Værmeldingen mot helga og neste uke ser betraktelig bedre ut, lov å håpe godværet slår til 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.