uppis Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Var på tur nå, og tok et telt jeg ikke har brukt på et par år. Når jeg satte det opp ser jeg at det er et hvitt "belegg" flekkvis over nesten hele yttersiden av ytterteltet. Jeg pleier å være nazi med å tørke og stelle telt etter tur, så jeg ble litt overrasket. Forsøkte å vaske med mildt såpevann nå, men det hvite forsvinner ikke. Det virker ikke som noe er skadet, men hadde ikke mye regn på turen, så jeg vet ikke om vanntettheten er påvirket. Er et eldre TerraNova Laser. Er det noen som vet hva dette kommer av, og evt hva man kan gjøre med det? Google har ikke vært min venn her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rune1974 Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Kan det være delaminering af teltdugen, afhængigt af hvad materiale den er lavet i ? det ligner lidt mit hubba nx innertelt, da bunden gik i opløsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uppis Skrevet 18. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2021 9 hours ago, rune1974 said: Kan det være delaminering af teltdugen, afhængigt af hvad materiale den er lavet i ? det ligner lidt mit hubba nx innertelt, da bunden gik i opløsning. Tror ikke det, duken virker hel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.