varmtvann Skrevet 17. juli 2021 Skrevet 17. juli 2021 Kjøpte en Wiglo på salg i fjor høst for å bruke på campingplasser med Bedre Halvdel. Tester det i hagen nå og jeg får det ikke stramt 🤨 jeg pleier normalt ikke å ha problemer med å bardunere ordentlig, så jeg skjønner ikke helt hva jeg gjør gærent. Synes også midtstanga virker kort? 🤔 Har sett på oppsett-videoen til Bergans og ble ikke noe klokere. Tips mottas med takk. Siter
varmtvann Skrevet 17. juli 2021 Forfatter Skrevet 17. juli 2021 ...tok en runde til og justerte og stramma. Blei litt bedre. 1 Siter
BørgeS Skrevet 22. juli 2021 Skrevet 22. juli 2021 Har kjøpt samme telt og satt det opp en gang i hagen, og sleit med det samme. Da jeg demonterte så gikk det opp for meg at jeg hadde satt en av stang-delene feil vei, så stanga var antakeligvis drøye 30 cm for kort. Kan fikse biffen å dobbeltsjekke dette. 2 Siter
varmtvann Skrevet 23. juli 2021 Forfatter Skrevet 23. juli 2021 BørgeS skrev (På 22.7.2021 den 19.56): Har kjøpt samme telt og satt det opp en gang i hagen, og sleit med det samme. Da jeg demonterte så gikk det opp for meg at jeg hadde satt en av stang-delene feil vei, så stanga var antakeligvis drøye 30 cm for kort. Kan fikse biffen å dobbeltsjekke dette. Nettopp dette gjorde jeg også, skjønte jeg etterpå! Nå ser teltet normalt ut og vi er på tur 😊 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.