Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellski med fellesystem / integrert kortfell


Te-Man

Anbefalte innlegg

Har selv et par Åsnes Rago med integrerte kortfeller som jeg har vært godt fornøyde med i et års tid.

Min erfaring er at systemet ikke fungerer så veldig bra når det er kaldt, da fellene gjør at man får dårlig gli. På slikt føre vil naboen med grønn swix cruise forbi deg. I mildvær fungerr de imidletid utmerket etter min erfaring. Relativt god gli og godt feste, mens naboen styrer på med klistertuben sin. Du må regne med å bruke langfeller i bratte motbakker, men for moderat flatt tereng er integrerte kortfeller utmerket.

Som med andre ski er det selvsagt viktig med en tørr såle for å få limet til å hefte. Det er ingen problemer med å ta fellene av og på under turen.

Fjellski med kortfeller anbefales :)

Te-man

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.