Arnt Inge Skrevet 6. oktober 2021 Skrevet 6. oktober 2021 magnum_mauser skrev (7 timer siden): Eg prøvde Alfa orre aps, og eg likte den skoen so godt at sjølv om den var alt for smal til mine føtter, gjorde eg eit desperat forsøk på å gå dei inn - men eg måtte gje tapt. Aggressive sko, dvs stive og meint for røft terreng. Fjærlette i forhold til alt anna eg har hatt av fjellsko før, det føltes som eg gjekk med joggesko i fjellet, syntetiske/vedlikeholdsfrie og eit vanvittig godt grep, spesielt på stein/berg. Eg likte absolutt aly med denne skoen, men passformen gjorde den umulig for meg å bruke - har du smale føtter bør du absolutt vurdere den. Takk for tips, skal prøve den neste gang. Siter
Arnt Inge Skrevet 6. oktober 2021 Skrevet 6. oktober 2021 Lars Stenseth skrev (På 3.10.2021 den 15.05): Italienske sko går for å være smale. Sjekk ut Scarpa, har modellen Terra selv å er fornøyd. Men de fleste sånne skotyper lekker vann etter kort tids bruk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.