Miss Winther Skrevet 29. juni 2021 Skrevet 29. juni 2021 Har tenkt til å gå heilhornet og de to toppene ved siden av, men ikke på samme tur. Derfor vil jeg sette opp teltet i nærheten. Noen som er kjent og har tips til teltplass? Jeg lurer i bunn og grunn på.om det er egnet for telting der, eller om det bare er svaberg og vanskelig? Firemannstelt og 3 hunder. Hadde det vært bare meg og enmannsen, så hadde jeg funnet meg til rette nesten uansett. 😊 Siter
Kjell Iver Skrevet 30. juni 2021 Skrevet 30. juni 2021 Hei - det er bra plan. Jeg og sønnen min teltet akkurat ved stien pådet punktet anvist her. Men det skal være bedre teltplasser andfre steder ved de tjønnene, og det skal også være fisk i noen av de. 1 Siter
Minigrisinnen Skrevet 30. juni 2021 Skrevet 30. juni 2021 Masse fine teltplasser ved Amundstjønna hvertfall :) 1 Siter
Miss Winther Skrevet 30. juni 2021 Forfatter Skrevet 30. juni 2021 1 hour ago, Kjell Iver said: Hei - det er bra plan. Jeg og sønnen min teltet akkurat ved stien pådet punktet anvist her. Men det skal være bedre teltplasser andfre steder ved de tjønnene, og det skal også være fisk i noen av de. Supert! Tusen takk! Hvordan er det med beitedyr der? Vet du det og? 😊 Siter
Miss Winther Skrevet 30. juni 2021 Forfatter Skrevet 30. juni 2021 1 hour ago, Minigrisinnen said: Masse fine teltplasser ved Amundstjønna hvertfall Hjertelig takk! Da er det altså flere alternativer. 😊 Siter
Kjell Iver Skrevet 30. juni 2021 Skrevet 30. juni 2021 Miss Winther skrev (17 minutter siden): Supert! Tusen takk! Hvordan er det med beitedyr der? Vet du det og? 😊 Det er ikke noen beitedyr der - annet enn elg, rådyr og rein. Flott tur det der... Funderer å gå der selv en av dagene. 1 Siter
Miss Winther Skrevet 30. juni 2021 Forfatter Skrevet 30. juni 2021 Just now, Kjell Iver said: Det er ikke noen beitedyr der - annet enn elg, rådyr og rein. Flott tur det der... Funderer å gå der selv en av dagene. For en lykke. ☺️ Mindre stress for meg som hundeeier, selv om det går bra uansett. Er bare så redd for at noe skal skje, selv om jeg har dem i bånd. Ja, turen ser virkelig flott ut! Gleder meg! God tur hvis du også skal gå. Været er jo spådd i vår favør. 🌞 Siter
Kjell Iver Skrevet 30. juni 2021 Skrevet 30. juni 2021 Miss Winther skrev (4 timer siden): For en lykke. ☺️ Mindre stress for meg som hundeeier, selv om det går bra uansett. Er bare så redd for at noe skal skje, selv om jeg har dem i bånd. Ja, turen ser virkelig flott ut! Gleder meg! God tur hvis du også skal gå. Været er jo spådd i vår favør. 🌞 Jeg sitter i skrivende stund på en nabotopp og sier bare : ønsk deg vind det er sinnsvakt med fluer Siter
Miss Winther Skrevet 30. juni 2021 Forfatter Skrevet 30. juni 2021 2 hours ago, Kjell Iver said: Jeg sitter i skrivende stund på en nabotopp og sier bare : ønsk deg vind det er sinnsvakt med fluer Takk for at du tok dem med på tur! Håper de er utslitt til jeg ankommer. 😅 Får ta med cap og myggnett. 🪰 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.