Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt til å gå heilhornet og de to toppene ved siden av, men ikke på samme tur. Derfor vil jeg sette opp teltet i nærheten. Noen som er kjent og har tips til teltplass?

Jeg lurer i bunn og grunn på.om det er egnet for telting der, eller om det bare er svaberg og vanskelig? Firemannstelt og 3 hunder. Hadde det vært bare meg og enmannsen, så hadde jeg funnet meg til rette nesten uansett. 😊

Annonse
Skrevet
1 hour ago, Kjell Iver said:

Hei - det er bra plan. Jeg og sønnen min teltet akkurat ved stien pådet punktet anvist her. Men det skal være bedre teltplasser andfre steder ved de tjønnene, og det skal også være fisk i noen av de.

image.png

Supert! Tusen takk! Hvordan er det med beitedyr der? Vet du det og? 😊

Skrevet
Just now, Kjell Iver said:

Det er ikke noen beitedyr der - annet enn  elg, rådyr og rein. Flott tur det der... Funderer å gå der selv en av dagene.

For en lykke. ☺️ Mindre stress for meg som hundeeier, selv om det går bra uansett. Er bare så redd for at noe skal skje, selv om jeg har dem i bånd. Ja, turen ser virkelig flott ut! Gleder meg! God tur hvis du også skal gå. Været er jo spådd i vår favør. 🌞

Skrevet
Miss Winther skrev (4 timer siden):

For en lykke. ☺️ Mindre stress for meg som hundeeier, selv om det går bra uansett. Er bare så redd for at noe skal skje, selv om jeg har dem i bånd. Ja, turen ser virkelig flott ut! Gleder meg! God tur hvis du også skal gå. Været er jo spådd i vår favør. 🌞

Jeg sitter i skrivende stund på en nabotopp og sier bare : ønsk deg vind :) det er sinnsvakt med fluer 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.