Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg søker for en kamerat/gruppe som har lyst til å padle kano i elv. Ikke ‘white water’ men turer med noen stryk (grad 2 for eksempel).

jeg bor i Drammen og ønsker å bli bedre kjent med alle de fin elver Norge har å tilby! 

litt om meg selv, Engelsk man rundt 30 årene og jobbe som ingeniør. Bod i Norge snart 2 år. Glad å gå tur og fiske, har gått noen lang ekspedisjoner i Norge blant annet har jeg gått fra Lillehammer til Trondheim og vært en måned i Finnmark og Troms alene med fiskestang. Men nå har jeg lyst å padle elv og det trenger man å være minst 2 personer for logistikk og sikkerhets grunn. 

Jeg har en Silverbirch broadland 15 kano som jeg liker å padle alene med bikkje, så du må har egen kano for turer.

Det bli veldig hyggelig om noen andre har lyst å gjøre det samme!

Annonse
Skrevet

Takk for tips! Hvordan er det å padle kano med de i kajakk? Er det en SilverBirch covert i bildet ditt? Jeg vet ikke om jeg kan padle elv med kajakker i mitt kano 😅 har padlet elv i kajakk og det er litt mye avansert en det jeg tenkt å gjøre i kanoen mitt! 

Men jeg kan sjekke det ut, jobber i Kongsberg og lågen har noe god stryk så det er perfekt.

Skrevet

Jeg padler Covert 9.3 nå, men bilder er en Esquif L’edge. Vi padler en del i Kloppfoss og Grettefoss og der går det fint med stor kano også. Du må bare være forsiktig så du ikke kjører over unger i kajakk. Du vil gå over kajakken og treffe de i skuldra/hodet om du er  uheldig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.