DROMEDILLA Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 (endret) Prøver å få kjæresten min med meg på biltur med overnatting i telt i sommer. Hun liker ikke helt tanken på å gå på do eller å vaske seg/dusje uten å ha noe form for skjerming. Jeg er ikke så nøye på det selv, så har aldri vært et problem før. Hva kan vi eventuelt bruke? Skal kjøre med bil i sommer, så trenger ikke å passe i sekken denne gangen. Har sett litt på denne, men ser at folk klager på dårlig glidelås og lite toalettsete. Finnes det andre enklere løsninger? Endret 24. juni 2021 av DROMEDILLA 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSleepwalker Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 For å "dusje" hopper jeg uti med badebuksa/underbuksa på 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Marius Engelsen Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 Det må jo være mye mer flaut å sette opp dette teltet enn å "gjemme seg bak buskene". Bruk toaletter/bensinstasjoner/campingplasser underveis ved anledning for luksusdass og luksusdusj. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DROMEDILLA Skrevet 25. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2021 Jeg kom på at jeg har en mini lavvo i boden. Tenker jeg kan bruke den til dusj og toalett telt hvis det er vanskelig å finne en busk til henne. Blir litt flaut å sette opp et slikt telt som over ja 🤭 Mini lavvoen har vel 2 meter ståhøyde i midten. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiskepadde Skrevet 27. juni 2021 Del Skrevet 27. juni 2021 Sving innom campingplasser eller treningssenter på veien for dusj og bensinstasjoner og rasteplasser med toalett er det overalt. Om hun skal bæsje i telt rett ved veien får du vel pakke med en porta potti til henne 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.