+Tom42 Skrevet 18. juni 2021 Skrevet 18. juni 2021 (endret) Drar til Songa om noen timer, og skal etablere meg i "Berunuten vest". Første leir er ved bekken som renner ut ved TALLAKSBU. Men siden jeg aldri har vært på den siden trenger jeg noen raske tips. Fluevalg/mark/sluk/dorging? Endret 18. juni 2021 av Tom42 Siter
TOT Skrevet 18. juni 2021 Skrevet 18. juni 2021 Tom42 skrev (På 18.6.2021 den 6.44): Drar til Songa om noen timer, og skal etablere meg i "Berunuten vest". Første leir er ved bekken som renner ut ved TALLAKSBU. Men siden jeg aldri har vært på den siden trenger jeg noen raske tips. Fluevalg/mark/sluk/dorging? Ekspander Om du har planer om å dorge, så ville i alle fall jeg hatt med noen flytende wobblere i str 5-7 cm. 1 Siter
+latitude Skrevet 22. mars 2022 Skrevet 22. mars 2022 Tom42 skrev (På 18.6.2021 den 6.44): Drar til Songa om noen timer, og skal etablere meg i "Berunuten vest". Første leir er ved bekken som renner ut ved TALLAKSBU. Men siden jeg aldri har vært på den siden trenger jeg noen raske tips. Fluevalg/mark/sluk/dorging? Ekspander Hei Tom 42, hvordan var fisket her? latitude Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.