+rayun Skrevet 14. juni 2021 Skrevet 14. juni 2021 Etter væromslag i siste halvdel av mai nærmer det seg turstart. Jeg har hatt parallelle planer gjennom våren og sliter helt til avreisedagen med å bestemme meg. Men så kommer dagen og alt er klart, men hvor klar er jeg? 9 Siter
+rayun Skrevet 18. juni 2021 Forfatter Skrevet 18. juni 2021 Et salig leven utenfor teltet vekker meg i 4-halv 5 tiden på morra´n, men trøtt som jeg er sovner jeg igjen. Noen timer etter at resten av verden har startet er jeg også på beina, spent på hva dagen bringer. Her er del 2: 9 Siter
Populært innlegg +rayun Skrevet 24. juni 2021 Forfatter Populært innlegg Skrevet 24. juni 2021 En parkeringsplass duger når en er sliten og trøtt, men innbyr ikke til lange morgenstunder utenfor teltet. Jeg setter sykkelen i bevegelse uvanlig tidlig og gleder meg som en unge til resten av dagen. Jeg drikker som regel det vannet jeg må, men når det smaker myr, er jeg ivrig etter å bytte det ut snarest mulig. Den muligheten fikk jeg litt utpå dagen og i tillegg ble jeg innstendig bydd på kald drikke, kaffe og kaker. Folks vennlighet og omtanke for meg, en totalt fremmed gjør meg rørt. Jeg får også velmente råd om en bratt bakke lengre framme, en bakke jeg egentlig trodde jeg var ferdig med. Her kommer del 3 av Eventyrsykling med telt og sovepose. 10 Siter
+rayun Skrevet 30. juni 2021 Forfatter Skrevet 30. juni 2021 Etter hviledag med vask av tøy og sykkel som eneste syssel er jeg mer enn klar for turen hjem. Jeg kan velge å sykle på kjente veier, men velger i stedet å følge ruta som navigasjonsappen foreslår. Her kommer 4 og siste del av Eventyrsykling med telt og sovepose: 8 Siter
Bjellesau Skrevet 1. juli 2021 Skrevet 1. juli 2021 Fine filmsnutter du lager. Ser frem til nye eventyr... 🏕️ Siter
+rayun Skrevet 1. juli 2021 Forfatter Skrevet 1. juli 2021 Ja tusen takk for det @Bjellesau, og det kommer mer, men akkurat når er usikkert. planene er klare.😀 Siter
+rayun Skrevet 18. februar 2022 Forfatter Skrevet 18. februar 2022 Takker så mye @Franke Huggelig at det falt i smak. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.