+Tom42 Skrevet 7. juni 2021 Skrevet 7. juni 2021 Egentlig ganske så flaut, men for en stund siden spurte jeg her på forumet om det var mulig å konverere bilder fra bmp til jpg. Men nå er jeg ikke kar om å finne igjen lenken, som gav meg de svar jeg ønsket. Derfor om noen kan forbarme seg over meg er jeg takknemlig. Siter
Diger Jotne Skrevet 7. juni 2021 Skrevet 7. juni 2021 Du fikk noen tips angående dette av @Espen Ørud i en tråd om Hardangervidda hvor dere begge hadde campet ved et vann. Men jeg husker ikke mere enn det. Siter
Kristian V. Skrevet 7. juni 2021 Skrevet 7. juni 2021 (endret) Var det denne tråden? Fant den ved å gå inn på din profil og så gjennom det du har postet i det siste. Det kan man gjøre selv også på egen profil om man ikke husker nøyaktig hvilken tråd. Evt kan man jo søke på stikkord man husker. Her er jo feks "bmp" et viktig stikkord. Kan og gå inn og se alle vedleggene man har postet, og finne igjen tråder bare ved å finne bildet. Et triks er å lage emne-overskrifter og kanskje tags som passer bedre med innholdet i tråden og da kanskje lettere å søke på. Eller lagre en direkte snarvei på PC/tlf er også mulig. Mange muligheter... Endret 7. juni 2021 av Kristian J. Vabø Siter
+Espen Ørud Skrevet 8. juni 2021 Skrevet 8. juni 2021 Jeg tar kontakt når jeg kommer hjem i kveld, Tom. Så fikser vi. Jeg konverterer gjerne bildene for deg osv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.