Per Fredrik Skrevet 2. juni 2021 Skrevet 2. juni 2021 Jeg skulle gjerne hatt en utgave av Trolltind med inngang på langsiden og med et lite fortelt og kanskje krympe det litt i bredden. Det hadde vært noe. Siter
+rhammervik Skrevet 2. juni 2021 Skrevet 2. juni 2021 Omnilite skrev (På 2.6.2021 den 14.09): Tipper at over telefonen så høres Melhus Trøndersk ut, altså bare marginal geografiforvirring Ekspander Melhus er ganske trøndersk.......😎 1 Siter
+rhammervik Skrevet 2. juni 2021 Skrevet 2. juni 2021 Omnilite skrev (På 2.6.2021 den 14.09): Tipper at over telefonen så høres Melhus Trøndersk ut, altså bare marginal geografiforvirring Ekspander Melhus er ganske trøndersk.......😎 Siter
foroll Skrevet 2. juni 2021 Pålogget Skrevet 2. juni 2021 Per Fredrik skrev (På 2.6.2021 den 14.47): Jeg skulle gjerne hatt en utgave av Trolltind med inngang på langsiden og med et lite fortelt og kanskje krympe det litt i bredden. Det hadde vært noe. Ekspander Du er kanskje klar over det, men Hilleberg sitt Niak er et slikt telt. Veldig lett på 1.7 kg, god plass, og solid bunnduk til å være lettvektstelt. Aller best er at døren er på midten, så hvis du har halve døren åpen for utsikt, kan du velge hvilken side du skal ha åpen, avhengig av vindretning. Siter
Per Fredrik Skrevet 2. juni 2021 Skrevet 2. juni 2021 foroll skrev (På 2.6.2021 den 15.32): Du er kanskje klar over det, men Hilleberg sitt Niak er et slikt telt. Veldig lett på 1.7 kg, god plass, og solid bunnduk til å være lettvektstelt. Aller best er at døren er på midten, så hvis du har halve døren åpen for utsikt, kan du velge hvilken side du skal ha åpen, avhengig av vindretning. Ekspander Klar over det, har vært nære på å bestille Niak, men vil ikke ha den løsningen Hilleberg har valgt for luftingen. Siter
foroll Skrevet 2. juni 2021 Pålogget Skrevet 2. juni 2021 Det er forståelig. Jeg synes den fungerer godt, men gjør det samtidig helt utelukket å bruke under snø, som jeg vet noen har brukt Trolltind til. Siter
+ketilring Skrevet 2. juni 2021 Skrevet 2. juni 2021 Fenrisfrøya skrev (På 2.6.2021 den 14.38): Jeg fikk vite i dag at flere modeller kommer fremover. Ekspander Spennende! Hvis de kommer med en Unna-variant på under 2 kg med åpning på begge langsidene så skal jeg ha det. 😊💸 Siter
fjellkaren Skrevet 2. juni 2021 Skrevet 2. juni 2021 ketilring skrev (På 2.6.2021 den 16.10): Spennende! Hvis de kommer med en Unna-variant på under 2 kg med åpning på begge langsidene så skal jeg ha det. 😊💸 Ekspander Ja, det hadde vært GULL !! 1 Siter
Jofa19 Skrevet 2. juni 2021 Skrevet 2. juni 2021 ketilring skrev (På 2.6.2021 den 16.10): Spennende! Hvis de kommer med en Unna-variant på under 2 kg med åpning på begge langsidene så skal jeg ha det. Ekspander Og med innertelt tilpasset en person👍 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.