naturnovise Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Jeg er helt ny i denne store jungelen som handler om soveposer. Kan noen hjelpe meg? Jeg har prøvd en, men den var for trang over hoftene. Jeg er nemlig en formfull dame, 140 bred over hoftene og lav av vekst.. Også må den være varm nok til å tåle litt minusgrader...... Tips til sovepose som kan passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torbjornhb Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Hva med Big Agnes Torchlight posene som har ekstra glidelås på begge sider som gjør det mulig å utvide posens diameter med 15 cm. Se på 20-utgaven i enten vanlig eller UL (lettere)🙂 https://www.fjellsport.no/search/?q=Torchlight+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megalep Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Warmpeace lager ekstra brede poser, mulig også på de korte posene? Hektapåtur fører dette merket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.