Flyalf Skrevet 19. mai 2021 Skrevet 19. mai 2021 Hei, Noen som har tips til enkelt sete for å avlaste rygg i en Klymit Dinghy (gummibåt). Siden båt pluss padleåre veier ca 1,4 kg skal helst "sete" være 0,2kg eller lettere. Jeg tenkte noe slikt som dette: https://www.hektapatur.no/sove-ute/liggeunderlag/chair-kit-og-turstoler/vidda-camper , men i en mye lettere / enklere versjon. Mulig stolsett til liggeunderlag kan funke? Dessverre er disse litt tunge, og i spek står det ikke størrelser så jeg vet ikke om de letteste passer noen av mine underlag. Jeg vet heller ikke hvordan de er å bruke uten underlag inni. Siter
+Blouberg Skrevet 19. mai 2021 Skrevet 19. mai 2021 Bruker disse i Allyen, funker greit der, men kjenner ikke Klymit båten. Fine å ha i camp også Siter
Flyalf Skrevet 20. mai 2021 Forfatter Skrevet 20. mai 2021 Blouberg skrev (10 timer siden): Bruker disse i Allyen, funker greit der, men kjenner ikke Klymit båten. Fine å ha i camp også Takk for tips . Men håper å finne noe lettere forfi Klymit er med som en del av lettevekts sekk på noen turer. Siter
borgern Skrevet 20. mai 2021 Skrevet 20. mai 2021 Bruker Ally Back Rest i min Ally. Bergans sine. Ganske like de på Magasinet, veier vel ca 400gr. Så noe lettere men ikke 200gr nei Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.