Flyalf Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Hei, Noen som har tips til enkelt sete for å avlaste rygg i en Klymit Dinghy (gummibåt). Siden båt pluss padleåre veier ca 1,4 kg skal helst "sete" være 0,2kg eller lettere. Jeg tenkte noe slikt som dette: https://www.hektapatur.no/sove-ute/liggeunderlag/chair-kit-og-turstoler/vidda-camper , men i en mye lettere / enklere versjon. Mulig stolsett til liggeunderlag kan funke? Dessverre er disse litt tunge, og i spek står det ikke størrelser så jeg vet ikke om de letteste passer noen av mine underlag. Jeg vet heller ikke hvordan de er å bruke uten underlag inni. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Blouberg Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Bruker disse i Allyen, funker greit der, men kjenner ikke Klymit båten. Fine å ha i camp også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyalf Skrevet 20. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2021 Blouberg skrev (10 timer siden): Bruker disse i Allyen, funker greit der, men kjenner ikke Klymit båten. Fine å ha i camp også Takk for tips . Men håper å finne noe lettere forfi Klymit er med som en del av lettevekts sekk på noen turer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 20. mai 2021 Del Skrevet 20. mai 2021 Bruker Ally Back Rest i min Ally. Bergans sine. Ganske like de på Magasinet, veier vel ca 400gr. Så noe lettere men ikke 200gr nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.