Fredrikhm Skrevet 9. mai 2021 Skrevet 9. mai 2021 Hei Jeg er på jakt etter et turtips. Det jeg ser etter er et område som nå er fritt for snø, med store skogområder, og gjerne med gode muligheter for telting. Gjerne vann eller elv til packrafting, evt. fiske. Tid på turen er 3-5 dager. Jeg har base på vestlandet, men er forberedt på og måtte kjøre. Noen gode ideer? Siter
Fredrikhm Skrevet 10. mai 2021 Forfatter Skrevet 10. mai 2021 Denne uken, det glemte jeg nevne. 🙂 Siter
Halkatla Skrevet 14. mai 2021 Skrevet 14. mai 2021 Hvor langt er du villig til å kjøre? Det er mulig det blir litt vel langt unna, men her i Østfold er det godt og varmt (20 grader hos oss her akkurat nå!), og masse skog. F.eks. er skogsområdene inn mot Aremark og nedover i Halden veldig flotte. Masse innsjøer. 1 Siter
Fredrikhm Skrevet 16. mai 2021 Forfatter Skrevet 16. mai 2021 Hei, og takk for svar! Aremark er notert for fremtidige turer. Ser på kartet at det ser ut som et fint område. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.