Stipica Pavicic Skrevet 8. mai 2021 Skrevet 8. mai 2021 Kan noen gi meg råd om snøtilstand i begynnelsen av juni i Trollheimen-området. Jeg planlegger en tur, og er ikke sikker på at det er en god ide å dra dit tidlig i juni. Jeg har ikke tenkt å bruke noe utstyr til is og snø. Ruten jeg vil ta er en velkjent SignaTUR Trollheimen (https://signatur-trollheimen.tt.no/) Det ville være bra hvis noen kan gi meg råd og/eller sende meg noen bildelinker fra Trollheimen i begynnelsen av juni. Tusen takk Siter
+Sig Man Skrevet 8. mai 2021 Skrevet 8. mai 2021 hei, anbefaler å ringe trondheim turistforening når det nærmer seg. Det er bra med snø i området nå, og nå er det fint å gå på ski i området. Hvis det ikke er skiføre, så antar jeg at du vil få utfordringer med store elver og bruer som ikke er satt ut/har fått litt medfart i løpet av vinteren/våren. 1 Siter
Stipica Pavicic Skrevet 8. mai 2021 Forfatter Skrevet 8. mai 2021 Sig Man skrev (På 8.5.2021 den 16.42): hei, anbefaler å ringe trondheim turistforening når det nærmer seg. Det er bra med snø i området nå, og nå er det fint å gå på ski i området. Hvis det ikke er skiføre, så antar jeg at du vil få utfordringer med store elver og bruer som ikke er satt ut/har fått litt medfart i løpet av vinteren/våren. Ekspander Tusen takk! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.