Skogens Stønn Skrevet 17. mai 2021 Skrevet 17. mai 2021 (endret) Nikke skrev (På 17.5.2021 den 21.44): Tja, høres ut som vi har litt forskjellig bruk/oppsett. Den jeg reklamerte på sjekket de der og da. Gikk så ut døra med ny tarp 10min etterpå. Service på topp, og slapp heldigvis det våset om brukerfeil. Nå er tarp to i full oppløsning etter en tur, men gidder ikke engang bry meg, skal ikke ha den modellen igjen. Tips, det er verdt å sjekke skråsømmene ut mot kantene. Ekspander Du må slutte å bruke jekkestroppene dine som bardunsnorer. Det holder med tynn bardunsnor og vanlig håndstramming med teltstikk. 😂 (jeg bruker 1.8 mm, men 3 mm er kanskje bedre fordi stikket ikke låser seg fast så lett) Endret 17. mai 2021 av Skogens Stønn Siter
Gjest Skrevet 17. mai 2021 Skrevet 17. mai 2021 Skogens Stønn skrev (På 17.5.2021 den 22.09): Du må slutte å bruke jekkestroppene dine som bardunsnorer. Det holder med tynn bardunsnor og vanlig håndstramming med teltstikk. 😂 (jeg bruker 1.8 mm, men 3 mm er kanskje bedre fordi stikket ikke låser seg fast så lett) Ekspander De virkelig forsto meg, og jeg fikk helt vederlagsfritt nye 36mm stålvaiere med meg som plaster på såret. Samtidig ga de meg helikopterservice med levering av ny tarp i hele Skandinavia ved nytt uhell, til 2030! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.