gull Skrevet 29. april 2021 Skrevet 29. april 2021 Hei! jeg har nettopp kjøpt Mountain Equipment Helium 600, og lurer på om jeg kanskje har vært litt for kjapp. Jeg tenkte å bruke den på sen vår, sommer og tidlig høst. Jeg tenker hengekøye og telt. Jeg er en kvinne som fryser lett, og tenker å bruke lakenpose i soveposen. soveposen har tcomf -1. er det andre lettfryste som har erfaringer med denne? Vurderer å sende den tilbake og finne en annen sovepose Siter
+ketilring Skrevet 29. april 2021 Skrevet 29. april 2021 (endret) Det kan fort bli for kaldt vår/høst ja, i alle fall i fjellet. Min tresessongspose, en Cumulus Panyam 600, har t-comf -6°/t-lim -13°, og det syns jeg er passe. Mange foretrekker rundt t-comf -10°. Endret 29. april 2021 av ketilring 1 Siter
qwer993 Skrevet 29. april 2021 Skrevet 29. april 2021 tresessong dunpose som veier rundt 1kg er ganske passe om man er litt frossen, synes vekt er det enkleste å gå etter 1 Siter
gull Skrevet 29. april 2021 Forfatter Skrevet 29. april 2021 qwer993 skrev (42 minutter siden): tresessong dunpose som veier rundt 1kg er ganske passe om man er litt frossen, synes vekt er det enkleste å gå etter Denne jeg nevner er noen gram over 1 kg, så kanskje jeg burde teste den ☺️ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.