Daiwa Skrevet 28. april 2021 Skrevet 28. april 2021 Hei! Er det noen her som har erfaringer med Ravnø sine klær til aktivt friluftsliv? Klærne er nok mest rettet med jegere, men den «Sabotør» modellen og anorakken kan med sine ventilasjons muligheter være godt egnet til så mangt. https://ravno.no Siter
ThorHelge Skrevet 29. april 2021 Skrevet 29. april 2021 Jeg har Ravnø Sabotør jakken, kjøpte den til jakta men synes passform og funksjon er så god at jeg har begynt å bruke den til normale turer også. Jeg blir fort varm når jeg går så Sabotør som er laget i Ventile passer fint for meg, puster godt i utgangspunktet, å med gode luftemuligheter er det lett å regulere. Eneste jeg savner på jakka er muligheten til å feste pels i hetta men dette har de fått på anorakken ser jeg, dette er forsåvidt greit å ettermontere også. Jeg ble ihvertfall så fornøyd at jeg nettopp kjøpte en Sabotør bukse også, har ikke rukket å teste denne enda da. Siter
Bøygen Skrevet 29. april 2021 Skrevet 29. april 2021 Det trenger i alle fall en litt mer nykter webdesigner. Jeg ble helt sprø av det øyet som tittet på meg over hele den ganske store skjermen min og orket ikke å gå inn å titte på produktene 🤪 Siter
Oppdal Skrevet 29. april 2021 Skrevet 29. april 2021 Har litt erfaring med dette. Kjøpte først skalldressen tiltenkt jakt, men den var altfor tung for meg og jeg solgte derfor denne på Finn. Kjøpte derfor sabotørbuksa i Ventile når denne ble lansert. Da mener jeg prisen var ca 2600,- som virket fornuftig. Buksen er jeg godt fornøyd med. Fremstår som slitesterk, gode luftemuligheter og behagelig. Jeg er høy og slank, men denne passet meg faktisk godt i large. Nå i ettertid har de justert passformen slik at buksebeina er 4 cm kortere, så nå passer nok ikke den nye modellen meg lengre. Har forsåvidt sett på jakken også, men synes vekten er for tung. Siter
Daiwa Skrevet 30. april 2021 Forfatter Skrevet 30. april 2021 Takk for tilbakemeldinger 👍 Prøver meg med en Sabotør-bukse i første omgang, så for jeg se om kvaliteten er god nok. Siter
mrts Skrevet 3. januar 2022 Skrevet 3. januar 2022 Noen som har testet Pro Altitude / Dynatec buksa/jakka? Har Sabotør, som er fantastisk komfortabelt å bevege seg i. Er Pro Altitude mer ´skall´ eller har de klart å beholde komforten? Ellers noen betraktninger? Siter
eriblist Skrevet 8. januar 2022 Skrevet 8. januar 2022 Har buksene Gen.2. Dynatec Pro Alititude, sabotør og sabotør jakke Bruker det som frilufts klær. Dynatec pro er bite litt stivere å gå i , men syns den er veldig behagelig å ha på. har gått på fjellet i regnvær en hel dag utenom å bli våt, det er første gangen jeg har opplevd dette, har hatt mange merker igjennom årene. Bruker Dynatec som min faste vinter bukse nå. anbefales😀👍 1 Siter
Stv Skrevet 8. januar 2022 Skrevet 8. januar 2022 (endret) eriblist skrev (15 timer siden): Har buksene Gen.2. Dynatec Pro Alititude, sabotør og sabotør jakke Bruker det som frilufts klær. Dynatec pro er bite litt stivere å gå i , men syns den er veldig behagelig å ha på. har gått på fjellet i regnvær en hel dag utenom å bli våt, det er første gangen jeg har opplevd dette, har hatt mange merker igjennom årene. Bruker Dynatec som min faste vinter For varm for sommerbruk? Endret 9. januar 2022 av Stv Siter
eriblist Skrevet 9. januar 2022 Skrevet 9. januar 2022 Stv skrev (14 timer siden): For varm for sommerbruk? Har kun brukt den høst og vinter. Om sommeren har jeg bruk Sabotør buksa, Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.