KS10 Skrevet 17. april 2021 Skrevet 17. april 2021 Den hvite plastdingsen rundt den svarte lineholderen (se rød pil): kan den fjernes? Har den noen funksjon? Var på vei til å røske den av, men fant ut at den satt jævlig godt. Før jeg tar frem "vinkelsliperen" er jeg gira på å høre deres råd 😁 Siter
tubbs Skrevet 17. april 2021 Skrevet 17. april 2021 (endret) Er vel en del av seneklipsen? Endret 17. april 2021 av tubbs Siter
Aurejeger Skrevet 17. april 2021 Skrevet 17. april 2021 Hei Den er til å feste sena i når du ikke bruker snella. Siter
KS10 Skrevet 17. april 2021 Forfatter Skrevet 17. april 2021 Den svarte er grei. Den er til å feste sena ja. Tenkte på den hvite plastdingsen rundt. Nu vel... Jeg tok sjansen og røska den av, og det gjorde ingenting. Nå ser den ut som din aurejeger, med kun den svarte delen Siter
borgern Skrevet 17. april 2021 Skrevet 17. april 2021 Ikke kjent med den hvite. Mine Okuma har ikke slik. Mulig det er en slags adapter for å lettere feste tynne snører. Så tar man den av for tykkere. Antar det finnes en bruksanvisning til snella. Siter
torese Skrevet 17. april 2021 Skrevet 17. april 2021 Mulig det er plast - plast for ikke å ødelegge lina. Altså at snøret skal ligge mellom to plastskiver. Tore Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.