+Blouberg Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 (endret) Hei, er på jekt etter sekk med pulkfeste. Går med hund så tenker å forankre hunden i sekken så jeg slipper hoftebelte. Ikke lett å fill sekker som har D-ringer sydd inn. Noen med erfaring fra Fjellpulken Xpac /frode Endret 5. april 2021 av Blouberg Siter
Jofa19 Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Et alternativ er gneik fra lundhags. Jeg liker den bedre enn fjellpulken sin. Festet for pulk sitter under lommene på hoftebeltet. https://www.lundhags.com/no/ryggsekker-vesker/ryggsekker/turryggsekker/gneik-34-rl/ 1 Siter
Sig Man Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Acapulka Vidda har D-ringer i hoftebeltet til pulk, og løkker litt lengre frem som det er mulig å montere en hanefot i 1 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Sig Man skrev (2 timer siden): Acapulka Vidda har D-ringer i hoftebeltet til pulk, og løkker litt lengre frem som det er mulig å montere en hanefot i Ja. Har denne sekken selv. Selve hoftebeltet er veldig bra, og har løkker til hund. Skifestene er helt tragiske, men fungerer om du må bære skiene. 1 Siter
Kjell Iver Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Blouberg skrev (4 timer siden): Hei, er på jekt etter sekk med pulkfeste. Går med hund så tenker å forankre hunden i sekken så jeg slipper hoftebelte. Ikke lett å fill sekker som har D-ringer sydd inn. Noen med erfaring fra Fjellpulken Xpac /frode Vi har en slik sekk og den er helt OK. Liker spesielt godt den lukkepatenten med en stor lås som err enkel å bruke med votter, og det er veldig god bærekomfort selv om for noen som er små. Så dette er blitt en sekk som vi har anvendt veldig mye på vanlige dagsturer hele året - noe som er et stort pluss syns jeg. 1 Siter
+Blouberg Skrevet 6. april 2021 Forfatter Skrevet 6. april 2021 Takk for gode innspill! Flott å ha noen alternativer! /Frode Siter
+Blouberg Skrevet 7. april 2021 Forfatter Skrevet 7. april 2021 Da ble det bestilt en Gneik fra XXL, Blir spennende å prøve /frode Siter
+Blouberg Skrevet 10. april 2021 Forfatter Skrevet 10. april 2021 Blouberg skrev (På 7.4.2021 den 19.16): Da ble det bestilt en Gneik fra XXL, Blir spennende å prøve /frode Testet sekken i dag, lastet opp med ved, pølser og kaffe, hektet på bikkja og gikk et par tre timer. Fin å gå med! 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.