+Tom42 Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Her forleden testet jeg ut diverse kvistbrennere. Denne gangen med grillkull, Hensikten var å teste hvordan metallet oppførte seg i høy temperatur. Og det gikk bra Men går det an, på en kald kveld å ta med ovnen som står på en flat stein, inn i forteltet`? For det kommer jo en gass fra kullene, er den farlig?. Forutsetter at "lufteluken" er åpen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omnilite Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Glødende kull er en CO maskin uten sidestykke. Så det er ikke noe du bør gjøre. 4 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Blaser Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Grillkull/briketter funger bra på min Toaks brenner. For noen år siden skjedde det et dødsfall i nord. Vedkommende hadde tatt med seg engangsgrillen inn i bilen for å varme seg ifbm. en festival. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 26. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2021 Omnilite skrev (6 timer siden): Glødende kull er en CO maskin uten sidestykke. Så det er ikke noe du bør gjøre. Jeg tror deg på ditt ord, og har ikke tenkt å prøve engang. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robinson Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Det har skjedd utallige tragedier der campere har tatt grillen inn i teltet om kvelden for å gi litt varme. Jeg googlet litt nå på barbecue tragedies og fant mange tragedier. Det er tydelig at grillkull er dødelig innendørs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogens Stønn Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 (endret) Grillen skal aldri innomhus/-telts/-campingvogns/-hyttes mens det er fyr på den. døde av kullosforgiftning etter at han tente opp grill innendørs Endret 27. mars 2021 av Skogens Stønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.