+Bugten Skrevet 24. mars 2021 Skrevet 24. mars 2021 (endret) Hei ! Kan nokon oppklare kva sko som passar i nye Voile 3-pin ? Har eit eldre par av desse , og skoa har kraftige (tjukke) sålar ; Varg Polar. Desse går sovidt på plass i ytterste hakk om eg tar i, passar eigentleg ikkje. Er aldri heilt sikker på at dei er på rett plass sidan ein må bruke kraft. VPG har desse på tilbud no , og tenkjer å bytte om desse passar tjukke sålar. Men VPG kunne ikkje oppklare om dei passte , var ikkje klar over at det var ulik tjukkelse på sålar i 75 mm systemet.. (!) I følge eit innlegg av Mr.MountainLurk gjekk denne frå tynn (ca 13-14) til tjukk (16 mm) på eit tidpunkt . Gjeld det denne typen som er lenka til ? Endret 24. mars 2021 av Bugten Siter
Omnilite Skrevet 24. mars 2021 Skrevet 24. mars 2021 På 3pin av "nye typen", dvs svart tåjern (ikke blått/grått hammerslag) er det ca 20mm fra platformen nederst på miderste pinne og opp til tåjernet. Tåjernet har en slags forhøyning under, denne stikker ca 1.5mm ned. Dvs mellomrommet er i størrelsesorden 18.5mm. Dette er i øverste posisjon. 1 Siter
+Bugten Skrevet 24. mars 2021 Forfatter Skrevet 24. mars 2021 Ok, det skulle bety at den i lenka til VPG passar til tjukk såle då sidan den har svart hammerlakk på tåjernet ? Siter
Omnilite Skrevet 24. mars 2021 Skrevet 24. mars 2021 Tipper de ikke har byttet bilde, de jeg målte på har sort-blank tåjern (ikke hammerlakk). De er kjøpt på VPG, men ikke i år, så skulle vel være samme du får. Her er bilde fra Voile. 1 Siter
+Bugten Skrevet 24. mars 2021 Forfatter Skrevet 24. mars 2021 Ok Takk for svar . Då tar eg ein prat med VPG att før kjøp. Trur nok du har rett . 😊 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.