ArneH Skrevet 15. mars 2021 Skrevet 15. mars 2021 Hei! Er det noen som veit om det har skjedd forandringer fra 2019 modellen til 2020? Jeg tenker passform, materialer etc. Ser at alpha sv jakka har fått oppgradert goretexen fra 1.0 til 2.0. Veit ikke om det også gjelder beta-modellen, og evt hvor mye det har å si? Siter
+Krankman Skrevet 15. mars 2021 Skrevet 15. mars 2021 Aecteryx skriver på sine sider at: "The revised Fall 2020 Beta SV uses the new GORE-TEX Pro Most Rugged material and has the addition of a chest pocket and updated patterning for improved mobility." Mer har jeg ikke funnet selv. Siter
ArneH Skrevet 15. mars 2021 Forfatter Skrevet 15. mars 2021 Det så jeg ikke når jeg rota rundt der, men flott at du gjorde det. Takk skal du ha! Siter
ArneH Skrevet 15. mars 2021 Forfatter Skrevet 15. mars 2021 En del forskjeller altså. Som mange sikkert vet kan det være verdt å merke seg at Fjellsport og mange andre aktører selger fjorårets modell til fullpris. Hos Fjellsport er den røde og grønne versjonen 2020-modell, men svart er 2019. Surt å legge 7 lapper på bordet og få noe annet enn det man trodde man betalte for. 1 Siter
TorChris Skrevet 3. mai 2021 Skrevet 3. mai 2021 De har vel også flytta lomma som var på armen til brystet. Siter
KS10 Skrevet 4. mai 2021 Skrevet 4. mai 2021 Oppgradert fra Gore tex pro til Gore-tex most rugged, endene på snorstrammingen rundt livet peker nå oppover og ikke nedover (mindre sjanse for å hekte borti ting), lommen fra venstre overarm er flyttet til brystet, nettinglomma på innsiden er flyttet fra høyre til venstre side, oppdatert passform og recco-refleks. Det skulle være alt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.